КАМІТЭТ ПА АДУКАЦЫІ МІНГАРВЫКАНКАМА
УПРАЎЛЕННЕ  па  АДУКАЦЫІ АДМІНІСТРАЦЫІ МАСКОЎСКАГА РАЁНА Г.МІНСКА
ДЗЯРЖАЎНАЯ ЎСТАНОВА АДУКАЦЫІ
"ДАПАМОЖНАЯ ШКОЛА-ІНТЭРНАТ №7 Г.МІНСКА"

 

 

 

Наш видеоканал

 

 

статыстыка наведванняў

Яндекс.Метрика

 

адмін сайта

 

© copyright

 


ПЛАН РАБОТЫ

Дзяржаўнай установы адукацыі

"Дапаможная школа-інтэрнат № 7 г.Мінска"

на 2017/2018 вучэбны год

Праблема: стварэнне індывідуальнай прасторы для гарманічнага развіцця асобы навучэнцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця з мэтай іх паспяховай адаптацыі да жыцця ў сучасным грамадстве.

Мэты: павышэнне ўзроўня асноўных кампетэнцый навучэнцаў шляхам усебаковага развіцця іх асобы, удасканальванне сістэмы здароўезахоўваюўчай адукацыйнай серады, забяспечваючай захаванне псіхасаматычнага здароўя ўсіх удзельнікаўадукацыйнага працэса і накіраванай на фарміраванне імкнення да здаровага ладу жыцця.

Задачы: 

1. Вызначыць тэхналогіі, метады і сродкі фарміравання асноўных кампетэнцый навучэнцаў праз асабіста-арыентаванае кампетэнтнасна-накіраванае абнаўленне навучальнага працэса.

2. Забяспечыць якасную адукацыю на аснове кампетэнтнаснага падыходу шляхам выкарыстання прынцыпаў развіваючага і дыферанцыраванага навучэння.

3. Матываваць педагагічны калектыў на развіццё прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў у працэсе кіравання пазнавальнай дзейнасцю вучняў.

4. Садзейнічаць утварэнню адаптыўнага навучальнага асяроддзя, улічваючы асаблівасці псіхафізічнага развіцця кожнага вучня.

5. Удасканальваць сістэму здароўезахоўваючага адукацыйнага асяроддзя, улічваючы адаптацыйныя магчымасці дзіцячага арганізму, забяспечваючы захаванне псіхасаматычнага здароўя ўсіх навучэнцаў адукацыйнага працэсу і накіраванага на фарміраванне жадання да здаровага ладу жыцця.

6. Развіваць сістэму пазакласнай дзейнасці, адпавядаючай інтэрэсам навучэнцаў.

7. Садзейнічаць утварэнню бяспечных умоў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу, забаспечваючых ахову жыцця і здароўя ўсіх навучэнцаў, выкананне санітарных норм, правіл і гігіянічных нарматываў.

8. Працягваць развіццё і ўмацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы школы-інтэрната, неабходнай для ўдасканальвання асобы навучэнца, фарміраванне звычак здаровага ладу жыцця.

НАПРАМКІ І ВІДЫ ДЗЕЙНАСЦІ

- правядзенне арганізацыйных мерапрыемстваў па распрацоўцы і ўвядзенню адзінай сістэмы патрабаванняў да тэхналогіі дыферанцыраванага навучання і выхавання ў умовах школы-інтэрната;

- забеспячэнне ўзаемаадпаведнасці паміж ступенямі адукацыі;

- рэалізацыя сістэмы павышэння кваліфікацыі настаўнікаў па карыстанню рознымі ўзроўнямі работы з камп'ютарам;

- маніторынг адукацыйных запытаў настаўнікаў (анкетаванне);

- утварэнне банка дыягнастычных методык для правядзення маніторынгу навучэння і выхавання вучняў, вызначэнне крытэрыяў і адзнакі дзейнасці педагогаў;

- распрацоўка комплексна-напрамкавай праграмы "Здароўе";

- увядзенне ў адукацыйны працес сучасных тэндэнцый развіцця спецыяльнай адукацыі.

ЖАДАЕМЫЯ ВЫНІКІ

- утварэнне нарматыўнай базы (нарматывы, лакальныя акты, інструкцыі і палажэнні па кіраванню якасцю);

- пашырэнне кампанентаў метадычная службы: распрацоўка і ўвядзенне сістэмы патрабаванняў да рэалізацыі прынцыпа дыферанцаванага навучання і выхавання як умовы павышэння ўзроўня пазнавальных і камунікатыўных здольнасцей вучняў;

- павышэнне якасці навучэння, узроўня выхаванасці;

- фарміраваць патрэбу ў вучняў праяўляць клопат аб сваім здароўі і жаданне здаровага ладу жыцця;

- асабісты рост кожнага вучня;

- падрыхтаванасць вучняў да самастойнага выбару і прыняццю рашэння, узмацненне адказнасці за свае дзеянні;

- падбор, распрадзяленне кадраў, арганізацыя адукацыйнага працэсу;

- работа па стымуляванню дзейнасці педагогаў, стварэнне благапрыемнага маральна-псіхалагічнага клімата;

- мадэрнізацыя матэрыяльно-тэхнічнай і вучэбнай базы школы-інтэрната, падрыхтоўка памяшканняў, набыццё і выкарыстанне неабходнага абсталявання, сродкаў навучання, базы для выхаваўчай работы, развіццё і аздараўленне навучэнцаў;

- пашырэнне грамадскага самакіравання, вызначэнне функцыянальных абавязкаў.

МЕТАДЫЧНАЯ ТЭМА:

Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыхода шляхам выкарыстання прынцыпа развіваючага і дыферанцыраванага навучання.

 


                                   

 

Кантактная Iнфармацыя

Адрас: г. Мінск, вул. Сямашкі, 6
Тэлефон: 277-24-96
Электронная пошта: schi7@minsk.edu.by 

Рэгiстрацыйнае пасведчанне № 1141101373 ад 09.06.2011 са зменамi ад 11.11.2016

 

Школа готовит нас к жизни в мире, которого не существует.(Альбер Камю)